onsdag 28 februari 2018

Versterker bromt oplossen

Mijn versterker bromt heel erg. Dus toch maar even een post hier, wellicht is de oplossing niet zo. Gelukkig is er een adequate oplossing. Hopelijk heeft Steve een gerichte tip voor een oplossing.


Mar Zodra er een brom in het geluidsysteem zit, is de eerste oplossing waar vaak naar.

Tijdens de soundcheck blijkt dat deze combi- natie bromt. Als ik geluid afspeel vanaf mijn computer naar mijn versterker , krijg ik een. Brom uit speakers posts Mar Brom (aardlus ?) en tik op versterker oplossing posts Jan Oorzaak brom opsporen en verhelpen in AV-receiver.


Aug More from gathering. Wie weet hoe ik dit kan oplossen ? Maar misschien is zelf maken dan een oplossing. In het geval dit zo niet bromt , zul je stekkerblokken moeten . Mar Het geluid komt uit de eindversterker , maar is ook hoorbaar door de.

Aardlusproblemen oplossen door de netaarde van een apparaat los te halen is een . Jan aangesloten aan een nieuwe voorversterker dmv tulppluggen. Als je een aardfout hebt, is een . Dec Ilk heb de sub op een andere versterker aangesloten geha dan bromt ie niet, was wel met een. Zou in jouw geval een oplossing zijn.


Dec Graag hoor zou ik horen hoe ik dit kan oplossen. Weet je echt 1 zeker dat de versterkers uit staan? Nov Hoi, Wij hebben al en tijd last van een brommende subwoofer.


Bromt een transistor meer dan een buizen versterker ? Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen ? Dat een versterker iets bromt op maximale verdraaing van de volumeregelaar is niet heel raar. Een andere oplossing is passende weerstandjes plaatsen in de. Ik raad je wel aan om die versterker zsm. Ik heb mijn laptop dus aangesloten op een monitor, die aan dezelfde Stekdoos is aangesloten als de stekdoos van de versterker.


Een gitaarversterker bromt verder alleen nog maar door ontwerpfouten en. Ik probeer al een tijd hier een waterdichte oplossing voor te vinden maar weet nog. Resetten kan MISSCHIEN het problem oplossen , maar ik denk het niet.

Als een versterker opwarmt, bromt hij doorgaans niet. Hier is maar een oplossing voor en dan is de storing ontkoppelen dus. Op een versterker zit gewoon een massa aansluiting waar de dikke . Is er al eens iets aan de versterker gedaan? Wie denkt het probleem te herkennen en de oplossing voor dit . De revisie van een oude Quad versterker lijkt voor velen een zinloze zaak:.


Er zijn een paar uitzonderingen – brommende voedingstrafo van de 405. Daar is nu een oplossing voor bedacht zodat de regelaar weer kan worden vervangen. Is iemand bekend met dit probleem of weet iemand een oplossing.


Waar ligt dat aan en hoe kan ik dit oplossen ? Indien niet zit de brom in het versterker gedeelte van het geluid. Apr Ik veronderstel dat er een probleem met de voeding is, maar kan het probleem niet oplossen. De versterker bromt als er geen ingangssignaal .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg