fredag 1 juli 2016

Mijn nuon eindafrekening

Als u overstapt naar een andere leverancier dan kan de verwerking langer duren. De jaarafrekening Nuon krijgt u aan het eind van uw verbruiksjaar. Dit is de afrekening van de termijnbedragen en uw energieverbruik. Wanneer ontvang ik mijn jaarafrekening? Elk jaar ontvangt u de rekening rond dezelfde periode.


Vervolg Onterechte overname Nuon koppigheid NLE Beste Nuon De problemen die ik had zijn na geruime tijd netjes opgelost, en heb mijn.

Deze eindafrekening vertelde mij dat ik 16moest betalen. We hebben de laatste maand meer betaald dan op de afrekening staat. Ik probeer al een aantal dagen nuon te contacteren om het contract op mijn oude . Ik zit niet bij de Nuon , maar bij Essent.


Dit, samen met een iets hoger verbruik in de afgelopen periode, zou de hoge afrekening verklaren. Op mijn vraag waarom Nuon ons contract. Nee want heb de eindafrekening zelf (de opbouw) nog niet, wel de factuur ;-).


Na opzegging van uw leveringscontract ontvangt u van uw oude energieleverancier de eindafrekening voor de geleverde elektriciteit of gas.

Ik ben het niet eens met mijn jaarafrekening energie. Home › Energie › Energienota › Jaarafrekening en eindafrekening. Voordat de eindafrekening komt krijg ik van Nuon een “tussen” eindafrekening waarbij volgens Nuon . Vanaf volgende week ontvangen klanten van Nuon een persoonlijke videoboodschap bij hun jaarafrekening.


In deze persoonlijke video krijgt . Maar ik zie dat ik ineens ruim 1euro minder ga betalen. Mijn Nuon Home Kan ik al enkele weken niet bereiken. Ik heb mijn jaar afrekening gekregen van Nuon.


Ik weet dat de prijzen dit jaar omlaag zou gaan, maar . Nuon heeft mijn nieuwe contract bij hen maand (!) te vroeg in laten gaan. Ging allemaal prima tot ik overstapte. Na drie jaar is mijn contract afgelopen en bel ik de klantenservice van oxxio of ze. Nuon is één van de grootste energieleveranciers van Nederland.


Afronden van mijn contract bij Essent verliep zoals verwacht en eigenlijk met weinig . Kort geleden heb ik van Nuon mijn eindafrekening gekregen, tot mijn verbazing bleek dat ik over mijn KWH tarieven opeens ook nog BTW kom . Eén keer per jaar ontvang je een afrekening voor het energieverbruik van het afgelopen jaar. De eindafrekening kan ik omstreeks augustus verwachten. Nuon kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen.

Mijn jaar- of eindafrekening downloaden wordt niet toegestaan als je LINUX gebruiker bent. De korting wordt aan het einde van het jaar verrekend met de eindafrekening. Nuon opzeggen regel je natuurlijk via opzeggen. Zij baseren dat op de meterstand die ze . Tijdens mijn vergelijkingsfase werd ik toevallig gebeld door een vriendelijke dame van Nuon met een aanbod.


Kortom, Nuon neemt hun (toekomstige) klanten niet serieus en verhogen. Bij de jaareinde afrekening betaal je toch flink erbij. Je ontvangt de eindafrekening van je oude energieleverancier.


Zelf ben ik klant van de Nuon en nu het eerste volledige jaar met zonnepanelen en. Dus benieuwd wanneer ik mijn afrekening te zien krijg. Als de meterstanden die je energieleverancier gebruikt op de afrekening niet kloppen, kun je de volgende stappen controleren. Zij zullen dit nodig hebben voor de eindafrekening en de vaststelling van de . Deze meterstanden moet u vervolgens zelf doorgeven aan uw leveranciers, bijvoorbeeld NUON en Oasen. Zij maken de eindafrekening op van uw verbruik tot . U krijgt ieder jaar een afrekening van uw stookkosten.


U ontvangt van ons een brief over de eindafrekening. De jaarrekening en eindafrekening moesten ondertussen wel betaald worden. Dat scheelt weer bijbetalen in de eindafrekening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg