tisdag 20 maj 2014

Bitumen anti dreun matten

Anti Dreun Platen 500mm x 500mm (WAP10). Geluidsisolerende platen om te . EASYdemp is een zelfklevende, bitumen ontdreuningsplaat. Dit product onderscheid zich van soortgelijke producten door een goede ontdreuning te . Het materiaal is gemaakt van bitumen. Vanwege de hoge demping en gunstige prijs- kwaliteitverhouding is het product o.

Anti - dreun plaat verwerkt door EKI bv naar veel verschillende breedtes. Het ontdreuningsmateriaal is zelfklevende bitumenplaten gesneden naar stroken. Hoogwaardige, zelfklevende bitumen anti-dreunplaat met . Ze hebben een dikte van mm, zijn flexibel, zelfkleven gemaakt van bitumen en zorgen voor een optimale ontdreuning en geluidsabsorptie. Alhoewel bitumen ( anti-dreun ) matten effectief zijn in het dempen van resonaties is het niet altijd raadzaam om ze van binnen aan te brengen . Flexibele anti dreunplaat voor het voorkomen van trillingen in uw auto.


Dit wordt wel degelijk tegengehouden door het plakken van bitumen. Je hoeft niet je hele bus met bitumen te plakken om het dreunen . Is dat niet bitumen achtig spul?

En als dakleer beter isoleert dan deze matten ( = massa want ze zijn zwaar, zitten vol met lucht) kunnen ze . Het schijnt dat deze matten een bepaalde structuur aan de onderkant. Je hebt de zwarte bitumen anti-dreunmatten (circa mm dik) die op de. Gewoon even naar de automaterialenzaak en vragen naar anti - dreun -plaat. Anti dreun platen, antidreunplaat-paneel, geluidsdemping auto.


Ik wil graag nieuwe isolatie matten gaan gebruiken. Ontdreuningsplaten van Bitumen voor het dempen van trillingen. Ik zou de matten zeker vervangen en die bitumen anti dreun matten kosten niks, dus . Het oude schuim was volledig uit elkaar gevallen en de bitumen was hard.


Er komen nieuwe anti - dreun bitumen matten en daaroverheen . Dit zijn ook zware bitumen matten die perfect dreun dempen. Eventueel zou je de bovenkast aan de binnenzijde met bitumen kunnen. De deuren vooraan zijn ook gedempt met anti dreun matten. Bijna alle bitumen zijn er nu uit, nog ff wat afwerken en de laatste restjes eruit. Maar een vraagje, waarom steek je in die anti dreun matjes er allemaal uit?


Bitumen matjes zijn volgens mij overal wel te krijgen. Door de massa van de anti dreun plaat kan het plaatwerk niet meer in. Er zit ook nog een paar bitumen matjes op de bodem.

Net even twee anti dreun matten gehaald voor de bodem. Anyway, eerst moeten de anti - dreun platen er nog in. Eerst de isolatie aan de onderzijde van de bekleding plakken en dan stuk voor stuk de matten er in. Ik heb wel eens iets vernomen over anti-dreunplaat.


Gewoon matten van 3M kopen en 1cm dik isolatiemateriaal. Daarover heen die wolachtige mat met bitumen. Deze antidreunplaten van COLAD zijn gemaakt op basis van bitumen. Qua anti - dreun heb ik overigens zware matten met een dikke rubberrug op de.


Iemand ervaring met ( bitumen ) ontdreuningsplaatjes aan de . Het punt blijft dat die matten bedoeld zijn het metaal te verzwaren zodat het. Je kunt je hele auto volplakken met anti - dreun maar daar houd je alleen. Ik zou geen bitumen mat onder je motorkap plakken dat loopt slecht af. Rubber matten oid hebben de neiging water vast te houden al is het maar door de capilaire werking .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg