onsdag 31 augusti 2016

Autoband oppompen fietspomp

Kan ik mijn autobanden met een fietspomp oppompen of knalt mijn pomp dan uit elkaar? Ik heb `m nl altijd in de auto liggen ,zo`n grote . Kun je een autoband ook oppompen met een fietspomp ? De lokale bandenpomp is al weken defect, maar moet de autobanden oppompen. In principe kan een fietspomp al voldoen als deze tot een bar of drie kan . Zelf thuis autobanden oppompen met een voetpomp of 12V compressor?


Ervaring heb ik niet met een compressor oppompen , moet haast wel werken bij elke. Wat dacht je van een doodgewone goede fietspomp. Ik heb een fietspomp met omwisselbaar binnenstuk. Kan hiermee de franse- ventielen.


Gewoon dezelfde als voor autobanden ? Autoband oppompen is een makkie - je moet alleen wel wat geduld hebben als ie. Ik heb standaard een fietspomp in mijn auto liggen. Het oppompen van een band met een Frans ventiel - Duration: 0:31. Ik gebruik de hoge druk fietspomp waar ook een autoventiel op. Dus voor de autoband zit je ruim binnen het bereik van de (goede) fietspomp.


Zou ik zeker doen als je vaak banden helemaal moet oppompen van leeg . Of je koopt natuurlijk één keer een nippeltje die op je fietspomp past en je pompt je autobanden thuis op, de meeste mountainbike bezitters . Bij de benzinepomp bleek dat het geen autoband -ventiel is. Als je die er op zet kan je hem oppompen met een fietspomp. Daarnaast zijn er ook motorisch aangedreven bandenpompen. Met deze bandenpompen gaat het oppompen van je autobanden een stuk sneller dan met een . Na maanden doet hij het nog steeds. Dezen voetpomp is handig in gebruik.


Je kunt ermee je bromfietsbanden. Voor de fiets en de bal zit er . De gewone fietspomp gepakt en oppompen maar. De Carpoint bandenpomp is geschikt voor de meeste autobanden omdat er verschillende adapters worden bijgeleverd.


De pomp is ook voorzien een meter. Fietspomp met drukmeter, duurt wat langer maar het is misschien maar een. Weinig gewicht en je kunt je fietsband of autoband ook nog oppompen. Het is de fijnste fietspomp die we hebben! Leeggelopen autoband oppompen ook regelmatig gedaan en dat gaat prima met deze pomp.


Moet ik de flat-jack opblazen met een fietspomp of met een compressor of kan dit ook. Eenvoudig een band met autoventiel oppompen met een fietspomp ? Geschikt voor onder andere een mountainbike! Bestel deze nippel dan snel, eenvoudig en. Maar hoe moet je je banden oppompen bij een tankstation? Is dat ventiel van je autoband afhalen en dan de slang van de . Ontdek hier of een elektrische fietspomp iets voor jou is!


Met de Cosmic voetpomp enkel kunt u snel en eenvoudig motor- en fietsbanden, rubberboten, luchtbedden, ballen en meer oppompen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg