fredag 24 juni 2016

Stuurbekrachtiging leiding lekt

Lekt hij olie, zit er nog olie in het reservoir? De prijs kan varieren tussen de €1- . ATF vloeistof bijna op, probleem nu verholpen? Lekkage slang stuurbekrachtiging - Saabforum. Ik heb helaas een lekkage in mijn stuurbekrachtiging opgelopen in mijn 9-SE.


Stuurbekrachtiging leiding lek. Saabje lekt , wat kan het zijn? De stuurbekrachtiging slang kan de bewegingen van het motorblok opvangen. Zou de leiding van metaal zijn, dan zal deze snel breken. Er lekt olie uit mijn stuurbekrachtiging , echter alleen bij vasthouden volle.


Om de koppeling in de pomp te krijgen, de leiding er zo recht . Ik zit nu in Frankrijk en,mijn stuurbekrachtiging heeft het begeven. Volvo V7 S6 en SForum https://www. Er is een lekkage in de leiding van het reservoir van de stuurbekrachtigingsolie naar de achterkant van de auto. Hij lekt echt, dus niet zweten. De dealer heeft het stuk leiding vervangen voor ongeveer € 1incl.


Oliepijl gecontroleerd van de stuurbekrachtiging en dit was vrijwel leeg. Een bus olie gekocht en gevuld en daarna olie laten rondpompen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg