fredag 24 juni 2016

Chassislak 2k

Chassislak 2K Hoogglans zwart - Set liter. Nieuw uit onze eigen kleurmakerij: 2K chassislak hoogglans zwart. K Autolak in blik kopen in iedere gewenste kleur. Onze componenten auto verf in blik is benzinebestendig, krasvast en bestand tegen overige chemicaliën. Toepassingsgebie - Voor het lakken van bijv.


Volledig gestraal voorzien van een 2K epoxy en daarna afgespoten in een 2K chassislak.

INDUSTRIELAK - CHASSISLAK NON PAINT BLANKE LAK IN SPUITBUS, 2K AUTOLAK IN SPUITBUS, ROVEGO VERF AUTOLAKKEN INDUSTRIELAKKEN . Dit komt door de lage druk en componenten techniek. KRISTAL Epoxy ZF Coating HB 2-componenten chassislak 5:set inclusief verharder kg. Nu zijn er twee soorten spuitbussen: de ééncomponentenlak, kortweg 1k lak, en de twee componenten lak ( 2k lak). Er is, naast het verschil in prijs, een groot . Kleurencentrum MIPA AUTOLAK 2K HS5- VANAF 0. Het verschil tussen lak, lakstiften, 1K en 2k primers en veel meer staat in dit artikel.


Kromatfri 2K epoxy zink fosfat primer til stål, galvaniseret stål, aluminium,. Het complete chassis is tweemaal met korund gestraal gespoten in een 2K - primer en afgewerkt met tweekomponenten chassislak.

Na lagen 2k chassislak ziet het er zo uit. Ik heb met een goedkope bovenbeker en 1liter compressor gespoten. Verder een persluchtmasker opgehad.


Deze word gestraald en voorzien van een 2K epoxyprimer. Daarna voorzien van een hoogglans chassislak. Een modernere achteras met supportbeugels wordt . Buitenzijde met een goede 2k lak lakken. Sikkens chassislak (zwart) kan natuurlijk óók. RXzwarte chassislak speciaal voor afwerking van delen die al met RXzijn behandeld.


Met de pot 2K chassislak die ik nog had staan kon ik inmiddels iemand. Nadeel: het zit alleen in blikken van kilo die je zelf moet afmeten. Wi- 2K polyurethaan-deklak is een 2-componenten lak die zich kenmerkt door zeer goede verwerkings-, corrosiebestendigheids- en . K epoxy-primer gezet ,daarna lagen zwarte chassislak over . SprayMax 2K spuitbus autolak op kleur gemaakt in een spuitbus High Solid. Zelf dacht ik aan stralen, epoxyprimer, dikke laag chassislak.


Ik heb mijn chassis laten stralen, epoxyprimer en glanzend zwarte 2K lak. VOOR LANDBOUWWERKTUIGEN chassislak tegen roest, tevens alle. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar 2k omdat deze veel beter tegen.

Een chassislak voor auto, aanhangwagen en caravan, op basis van o. Noverox Roest omvormer primer Prolac. En dan met een taaie, krasvaste ( chassis)lak. IJzerlak is een weerbestendige zwarte lak op terpentinebasis. Tencopal droogt snel en biedt een waterdichte beschermlaag. Na het stralen, schoperen en aanbrengen van een laag 2k epoxy komt.


De handschoenenwijzer werkt heel eenvoudig. In twee of drie stappen krijgt u direct het juiste handschoenenadvies. Beter is laten stralen -epoxiprimer- chassislak. Heb al meerdere keren bij KBS coatings PU chassislak bestel ze hebben ook een systeem, Succes . Diversen - de beste selectie websites van het Web.


Vergelijk de producten en maak een makkelijke . Dat zou ik doen met chassislak , zelfs met de kwast op te brengen. Is een luchtdrogend produkt dacht ik mij te herinneren, geen 2K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg