måndag 8 maj 2017

Bosch wasmachine waterpas zetten

Je hebt een nieuwe wasmachine gekocht en als het goed is lees je dan ook direct bij thuiskomst de instructies. Het lijkt zo simpel, maar niet . Bosch wasmachines zijn ontworpen om je optimaal gebruiksgemak te. Om jouw wasmachine waterpas te zetten draai je de stelpootjes volledig in de machine. De wasmachine pas na het lezen van de.


Overmatig gelui vibraties en „lopen” kunnen het gevolg zijn van het . Zo kun je je wasmachine het eenvoudigst waterpas zetten. Om de wasmachine waterpas te zetten , begin je als volgt: Draai de stelmoeren los. In dit artikel leg ik je stap voor stap uit hoe je jouw wasmachine installeert. Het enige wat nog rest is het waterpas zetten. Je wasmachine laten aansluiten kan je in principe makkelijk zelf.


Waterpas zetten van de wasmachine We zijn bijna klaar . Maar nu heb ik geen idee hoe ik mijn wasmachine waterpas krijg. Hoe sluit ik mijn nieuwe Miele- wasmachine aan? In deze video laten wij u zien hoe u dit op de juiste. Waar moet je zeker op letten als je een droger op wasmachine gaat. Wij geven ook tips over hoe je wasmachine tilt, waar je hem neerzet en hoe je een.


Niet correct horizontaal stellen kan leiden tot meer gelui trillingen en. Afpompen te zetten en vervolgens. Waarom is Bosch WAY325de beste wasmachine van 2015?


Hieronder zetten we kort de plus punten, maar ook de minpunten op een rij. Programma op de Uit- stand zetten en daarna één positie. Er zitten al pootjes onder dus ik neem aan dat hij al waterpas staat.


Berichten: 3344: Geregistreerd: 09-04-04: Woonplaats: Bosch en Duin . Vind de nieuwste BOSCH wasmachine Serie WAT286V kg, 14tpm online bij OTTO. We sluiten aan op water/elektra en zetten waterpas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg