tisdag 2 maj 2017

Koelpasta laptop

Koelpasta breng je aan tussen CPU processor en de koeler. Zo geleid de warmte tussen de chip en het koelblok beter en kan de hitte dus beter weg. Mijn jaar oude laptop (Vaio F series i5) word de laatste tijd erg.


Goedemorgen, De CPU onze laptop wordt veel te heet. De koelpasta van de processor vervangen is meestal echt niet nodig en daarvoor .

Het gaat om de laptop uit mijn user systeem. Nu wilde ik kijken of de koelpasta op de CPU nog goed is, maar ik weet niet hoe ik bij de CPU . Nieuwe koelpasta CPU en GPU, kan dat het verschil maken. Laptop koeling nieuwe koelpasta en nu 25°C koeler kan dat.


Als de koeler weinig druk uitoefent op de CPU (wat waarschijnlijk is bij een laptop ), dan kan je best een redelijk vloeibare koelpasta gebruiken . Hallo, Ik wil graag de koelpasta vervangen van de processor van mijn laptop. Is er speciale koelpasta voor een laptop ?

Asus K43E - Disassembly and Fan Cleaning Laptop repair. Deel van een reeks online video logs. Dit keer het vervangen van koelpasta op CPU en GPU om.


Gratis verzending vanaf € dagen bedenktijd Paradigit: Deskundig advies, zorgeloos genieten. Hallo, Mijn laptop is inmiddels bijna jaar oud en de FAN heeft de laatste tijd. Ik heb nog Arctic Freezer koelpasta van mijn build van vorige . Bestel de Arctic Silver koelpasta bij Coolblue. Blijven sommige knoppen hangen of maakt de koeler van je laptop te veel.


Een andere oorzaak is dat de koelpasta van de laptop – die zorgt voor het wegleiden van hitte – is uitgehard. De kans op uitharden van koelpasta is groter bij . Zojuist met deze koelpasta een 2e handse laptop gefixt ! Deze koelpasta is gemakkelijk aan te brengen op de cpu van laptops en desktops en geeft een goede warmtegeleiding naar de koelers toe zodat je pc beter de . Vind hier alle reviews over de Arctic Silver koelpasta bij Coolblue. Als je een BTO notebook met eigen videokaart (NVIDIA, ATI of AMD) hebt. Op zoek naar de voordeligste plek om koelpasta te kopen?


Bij Allekabels bestelt u koelpasta tegen scherpe prijzen.

Profiteer van onze snelle levering! Gouda met computers, computer reparatie, laptops , computeronderdelen,. Wanneer dit het geval is dient de laptop schoon te worden gemaakt en ontdaan te worden van stof. Maar ook is vaak de koelpasta , speciale pasta die de . Bezoek onze webshop voor meer leuke artikelen.


Ter voorbereiding voor het wisselen van een processor, lees ik in een forum dat voor een laptop het gebruik van een thermal pad beter zou zijn . Algemene informatie bij de producten: Laptops en Computers. Alle laptops en computers worden standaard geleverd met het volgende softwarepakket. Hier vindt u de aantrekkelijke tarieven van CompUnit – Laptop Service Center. Reiniging Laptop (incl. vervangen koelpasta ) €400.


Met koelpasta verbeter je het contact tussen de processor en de koeler. Echter, Lenovo wil laptop niet repareren omdat ik de koelpasta zou hebben vervangen. Want Lenovo zou alleen maar met koelstickers werken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg